Äntligen hemma.

Blev en runda på stan idag med min fina pojkvän, vi gick och fikade med hans bror och en gemensam kompis på ebbas fik här i Helsingborg, dyra men goda! Sen gick mannen till systemet och införskaffade några goa öl som skall förtäras imorgon hemma hos mig innan vi drar till kullamarknaden aka jonstorps marknad. Träffade även min systerdotter idag, hon kände inte igen mig så väl eftersom det var längesen jag såg henne, ca 5 månader sedan kanske. Nu ska jag mysa med en skål nötter och min fina man. Hoppas ni får en skön helg.

Kommentarer
Postat av: Marina

SV: Tack! :) Jag fick ditt mail. Vill du att det ska stå något på din header?

2011-07-01 @ 20:57:42
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0