God och härlig morgon!

Idag är en bra och positiv dag, det känner ja verkligen. Vaknade runt 10:40 efter en härlig dröm. Käka lite frukost just nu och kollar på kanal 10, handlar om att överleva som bergsklättrare eller något liknande. Jag har nämligen en pojkvän som kan ligga en hel jäkla dag och bara kolla på såna program. Haha lucky me...
Vi satsade på en storfrukost idag, så man blir riktigt mätt och go i magen, så man inte blir hungrig efter en timme.
Juice: Hemmapressad
ca 2 skivor ananas
1 hel apelsin
1,5 gröna äppel
1 msk citron.
Oboj "inte så nyttit, får iallafall mjölken i mig"
ägg,ananasskivor, kavring med skinka och gurka
A-fil med värmda jordgubbar och blåbär.
Måste även lägga in en bild på mina nya skor som jag köpte igår, snacka om röda och söta!
Jag är iallafall HELNÖJD med dom!

Kommentarer
Postat av: Marina

Fina skor :)



SV: Tack! Får jag logga in på ditt konto eller ska jag skicka koderna och sånt till dig, så du själv får lägga in dem?



Skicka bilder och lite hur du vill ha den och vad jag ska göra till min email eller gör ett inlägg.

Vad vill du ha: Header, bakgrund, bilder i menyn, ändra färger/storlek på texten i bloggen..?

2011-07-01 @ 13:58:56
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0