Ny design!

Har en nu fin design som jag är supernöjd med! Tackar http://marinafixar.blogg.se/ för den tjänsten!
Igår var jag på julijuli här i Helsingborg, såg bland annat Björns Band ( min gamla filosofilärare som sjunger ) och Danne Stråhed uppträda. Det är mysigt och nostalgiskt att vara där, minns när jag var yngre så var vi där mycket, bla med mina föräldrar ibland och ibland med någon av mina fosterfamiljer. Träffade min gamla fostermamma igår, alltid lika roligt att träffa henne, hon är så glad och fylld med energi. Stackars henne när jag bodde där säger jag bara haha! Usch vilket problembarn jag har varit.
Har en nu fin design som jag är supernöjd med! Tackar http://marinafixar.blogg.se/ för den tjänsten!
Igår var jag på julijuli här i Helsingborg, såg bland annat Björns Band ( min gamla filosofilärare som sjunger ) och Danne Stråhed uppträda. Det är mysigt och nostalgiskt att vara där, minns när jag var yngre så var vi där mycket, bla med mina föräldrar ibland och ibland med någon av mina fosterfamiljer. Träffade min gamla fostermamma igår, alltid lika roligt att träffa henne, hon är så glad och fylld med energi. Stackars henne när jag bodde där säger jag bara haha! Usch vilket problembarn jag har varit.
Danne Stråhed här:
Björns band här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0