Vaknade sent som sören idag!

Igår var vi på Jonstorps marknad, som inte var en höjdare måste tilläggas. Väldigt lite folk och inte så bra tryck. Kom väl hem igår natt vi kl 2-3, sov ända fram till klockan halv 3 det har jag fan inte gjort på år och dar!
Sitter just nu hemma hos mamma, funderar på om jag ska äta något, har inte ätit något på 16 timmar och börjar väl bli lite småhungrig. Vet inte riktigt vad jag är sugen på. Några förslag?
Har precis permanentat morsan här hemma också, haha vi får väl se hur det resultatet bli, inget jag gjort tidigare och kommer no aldrig göra det igen, puh vilken tid det tar.
Ha en trevlig fortsatt söndag!
Bjuder på en gammal bild på mig och min mor tagen 2005!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0