Idag börjar det.

Idag ska jag försöka starta med min egenkomponerade "bantingsmetod". Jag har länge räknat kalorier och har väl försvunnit något kilo men jag har ju upptäckt att trots man håller sig under sitt enerigbehov kan man inte riktigt äta vad som helst. Så nu är det iallafall dags, dagen frukost.
Jag måste be om ursäkt för den urdåliga bilden. Frukosten består iallafall av:
Juice:
2 gröna äpplen
en hel apelsin
1 msk citron
Musli:
A-fil
Torkade blåbär
malda chashewnötter
råg
banan
och massa annat trams
Detta landar väl på ca 350kcal allt som allt.
Nä ni ska jag äta upp min frukost och mina beautypills för att sedan gå bort till min mor, hon bjuder på grillad kyckling idag, vilket inte är helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0