Oh vilken härlig dag!

Har haft en härlig och inte så härlig dag, har gått med huvudvärk hela dagen men den har lugnat ned sig nu tack och lov. Har fått lite gjort här hemma också, blev litta städning i badrummet och köket.
Gjorde en väldigt god grönsaksdrink idag med min älskade "centrifug" Det blev:
3 morötter skalade
1/4 gurka
3 msk citron

supergott och supernyttigt! Det ser kanske inte så trevligt ut, men god är den!
Nu ska jag baka lite nyttigt bröd med råg,saffran och solrosfrön i, så att min kära pojkvän kan få med sig lite gott till jobbet imorgon!
Sen ska jag ta hand om min hud som lyckades bli superbränd efter ca 20 minuter i solen.
Ha det fint alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0