Todayens.

Idag dum som jag är valde jag att gå på vänskapsmatchen mellan FC Köpenhamn - Helsingborgs IF "som för övrigt slutade 0-0". Kände verkligen av förkyldningen som jag haft i kroppen i ca 3 veckor nu. Feber,frossa,halsont och huvudvärk valde att träda fram innan första halvlek var avslutad. Hem snabbt som attan och proppade i mig massa piller. Nu så mår jag mycket bättre, så ikväll ska jag ha myskväll med min älskade KOUNEBAENE och hosta vidare.
Såg idag att dom futtiga 15 minuter som jag visade mig i solen resulterade i brända axlar, men "jätte"snygga vita bhband.
Har även fått i mig hyfsat få Kalorier idag, "ca 1300" så det har varit en bra och mysdag trots mitt fuskande, men det måste man tillåta sig ibland. Dock inte allt för ofta!
Mozzarella m gurka, oxkött och beasås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0