What a day!

Har varit sjuk i två veckor nu, har både ögoninflamation,halsinfektion,influensa,lock för öronen,feber,huvudvärk, younameit!. Nu har jag äntligen börjat må lite bättre och tar mig upp tidigt på morgonen för att göra mig iordning. Väl allt på plats vid dörren och skall gå upptäcker vi att någon har stulit min pojkväns busskort! Fan vad jag är rosenrasande. Utan sitt busskort kan han ej ta sig till jobb. Så snäll som jag är fick han låna mitt kort, men det resulterade naturligtvis i att jag inte kan ta mig till skolan. Tråkigt, men jobb är ändå vilktigast tycker jag. Får väl ta igen det jag missat nästa termin istället. Så nu blir det ändrade planer, ska lana lite spel på datorn sen går jag nog hem till min mor och solar.
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0